OVERVONNE

OVERVONNE

Als jij ophoudt met over mij te liegen, zal ik ophouden met over jou de waarheid te zeggen. Voor meer informatie: info@overvonne.org

Het is nu vr 24 mei 2013 19:58

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: [16-07-06] Naamsverwarring bij Yvonne
BerichtGeplaatst: za 09 aug 2008 00:48 

We schrijven de zomer van 2006. De mussen vielen dood van het dak en zo goed of zo kwaad als het ging probeerde men een behaaglijk plekje in de tuin of op het strand te vinden. De pechvogels onder ons waren aan het werk en waren blij als hun dag er op zat. Ergens in Rotterdam ging het er anders aan toe. Een nogal vreemde vogel had de oorlog verklaard aan pedofielen en voerde op geheel eigen wijze haar geheel eigen strijd.

Waar gehakt wordt vallen ook spaanders zal ze gedacht hebben. Met de botte bijl maakte Yvonne lukraak mensen uit voor pedofiel en persoonsverwisselingen waren aan de orde van de dag. Zo illustreert ook onderstaand screenshot, dat ik voor de gelegenheid heb opgeduikeld uit de oude doos.

In werkelijkheid waren Wan, Tobias en JLKiller drie totaal verschillende personen, met elk zo hun eigen interesse's. Het idee dat Wan zich van alterego's zou bedienen bestond al eerder, getuige een post op het forum van Voelspriet, waarin Yvonne op zoek is naar de persoon Wan. Heel verwarrend allemaal, want eerder hamerden Yvonne en consorten er al op dat Tobias Mr G. P. Hamer zou zijn, maar Wan is toch helemaal geen advocaat?

Afbeelding
Volledige afbeelding.

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]