OVERVONNE

OVERVONNE

Als jij ophoudt met over mij te liegen, zal ik ophouden met over jou de waarheid te zeggen. Voor meer informatie: info@overvonne.org

Het is nu wo 22 mei 2013 10:58

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 2 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Hoe stom kun je zijn?
BerichtGeplaatst: wo 25 jun 2008 09:41 
Site Admin

http://www.stopkindersex.com/2008/06/25 ... n-je-zijn/

Ik discussieer op www.pedofilie.nl. Dat doe ik omdat ik mijn mening over pedofilie wil vormen door met pedofielen te praten. Ik ga liever niet af op wat sommigen zeggen of wat er in sommige media geroepen wordt.
Ik heb mijn mening over de manier van kindermisbruikbestrijding. Dat kan je ook lezen op mijn site. Bijzonder grappig is dat stopkindersex niet linkt naar die pagina. Dat zou je bij een inhoudelijke argumentatie toch verwachten.

Zie: http://www.odendaals.nl/Kindermisbruik.php

stopkindersex vindt het nodig mijn kinderen te betrekken in hun queeste. Ze maken, volgens mij hebben ze dat vaker gedaan, kinderen inzet van een machtsspelletje. Ze schofferen kinderen, met het ampele doel te intimideren. Jammer.

Hieronder de tekst en mijn reactie. Ik ben benieuwd of en of die zonder editting geplaatst wordt. stopkindersex staat bekend om het modereren van de posts in het voordeel van stopkindersex. stopkindersex staat er ook om bekend dat ze inhoudelijke commentaren niet plaatsen, want inhoudelijk reageren vinden ze lastig. stopkindersex heeft ook liever geen repliek. Het zou erg hun domheid bevestigen als ze mijn commentaar niet eens durven te plaatsen! We zullen zien!

Citaat:
Hoe stom kun je zijn…

Dat je als “normaleâ€? man op een pedofielenforum zit kunnen wij ons al haast niet voorstellen, maar dat je met linken van je site gaat strooien is voor ons en voor velen onder ons onvoorstelbaar, zeker als er foto’s van je kinderen opstaan. Hij werd vorig jaar genomineerd voor de Loden loekie '”> dump en won deze ook glansrijk. Inderdaad dit kan alleen patje3766 zijn. '”> go there
Daarom geven wij Patrick de wijze raad, om de foto’s van zijn kleine kinderen (die niet bij hem wonen maar bij zijn exen) off line te halen, je zou toch niet willen dat er een pedo zichzelf zit te bevredigen bij het zien van die prachtige kinderen? Of dat wij van SCA-SKS dezelfde methode gaan gebruiken die hij gebruikt, en zijn exen gaan waarschuwen, dat (ex)man lief, de foto’s van zijn kids op een pedo forum laat zien?

Citaat:
hehe is dit nu die zukkel die de Loden Loekie gewonnen heeft?
'”> http://www.odendaals.nl/fotopagina/Over ... atrick.jpg
A.
June 25th, 2008 at 6:35

Citaat:
Beste stopkindersex,

Wat voor doel bereik je, in relatie tot bestrijding van pedofielen, door mijn kinderen in jullie machtsspelletje te betrekken?

Welk doel zou je willen bereiken door mijn exxen te waarschuwen?

Wie toont er foto’s aan pedofielen? Jullie? Ik toon ze niet. Als geïnteresseerden foto’s willen bekijken dan mag dat. Dat je daarbij meteen uitgaat van opgeilen en klaarkomen op… zegt meer over jullie dan over anderen.

Ik ben trots op mijn kinderen. Mijn kinderen zijn zeker prachtig, dankje daarvoor.

Mocht je het niet gezien hebben, op elk van mijn foto’s staat een watermerk. Eigendom van Odendaals.nl. De enige die gerechtigd is foto’s te plaatsen, ben ik en degenen die ik toestemming geef. Ik geef jullie geen toestemming om foto’s te gebruiken of te tonen.

Als je nu kindermisbruik wilt bestrijden, dan is dit niet de goede weg. Ik ben net zo tegen kindermisbruik als jullie. Ik kies slechts een andere weg er naar toe.

Ik praat met pedofielen omdat ik hen wil begrijpen. We leven in een democratisch land waar zulks mag. Ik heb mijn denkbeelden. Mag het dat die niet geheel hetzelfde zijn als die van jullie? Mag ik mijn eigen mening hebben? Mag ik mijn mening vormen op een manier die ik goed vind? Wat zegt het over stopkindersex dat je meent dat op deze wijze te moeten bekritiseren, door middel van het betrekken van mijn kinderen in dit geheel?
Als je stoer wilt doen, val mij dan aan. Laat mijn kinderen er buiten. Die zijn 9 en 8 jaar. Die weten niet eens dat stopkindersex bestaat en wat dat betekent.

Je kan duidelijk op pedofilie zien dat ik kritisch ben daar. Net zo als ik kritisch ben op jullie werkwijze. Ik ben van mening dat gesprek een betere weg is om een mening te vormen dan foeteren, schelden en domme acties als het betrekken van onschuldige kinderen in een queeste waar je niet in thuis bent.

Even terzijde: vorig jaar kenden jullie de loden loekie toe aan patje 3766 waarvan jullie toen dachten dat dat dezelfde persoon is als The Boss. Ik was toen even blij met een prijs, maar direct teleurgesteld omdat The Boss eigenlijk met de eer streek.

Mocht je echt inhoudelijk willen praten, dan weet je me te vinden.

groeten Patrick

Your comment is awaiting moderation. Pat3766
June 25th, 2008 at 9:24

website Odendaals

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 27 jun 2008 12:38 
mooi gezegd pat3766 ik heb het bij teamleon neer gezet dat mensen maar goed zien hoe smerig sca/stopkindersex bezig is

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 2 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]